Online bestellen
Winkelwagen

Bestellen

 

Hoe vind ik het juiste product?

De snelste en gemakkelijkste manier om uw productmodel te identificeren en persoonlijke ondersteuning voor uw product te krijgen, is om de Dell Support website uw product te laten detecteren of de Servicetag van uw product in te voeren. De servicetag is een alfanumerieke code van 7 tekens en bevindt zich aan de onderkant van uw systeem of achter op uw apparaat.

Volg hiervoor deze eenvoudige stappen:

  • • Open uw browser en ga naar support.dell.com.
  • • Voer uw servicetag in of laat het automatisch detecteren via de knop Product detecteren.
  • • Klik op de productpagina op de Productgegevens: Systeemconfiguratie weergeven.
  • • Klik op het tabblad Oorspronkelijke configuratie. Er wordt een lijst weergegeven met componenten die op uw systeem zijn geconfigureerd, met het Dell onderdeelnummer, een beschrijving en het aantal. Noteer het gewenste onderdeelnummer (P/N Part Number).
  • • Vul het onderdeelnummer in bij onze zoekfunctie op de website voor een overzicht van de beschikbare producten.

 

Bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen is eenvoudig en veilig. Gebruik de winkelwagen en de afrekenpagina op deze website. U kunt veilig online betalen met PayPal, iDEAL, Bancontact, American Express, Maestro, MasterCard, Visa, VPAY en bankoverschrijving. Als u ervoor kiest om via een bankoverschrijving te betalen, moet u weten dat de levertijd wordt gerekend vanaf de ontvangst van de betaling en de bevestiging van onze bank.

 

Onze websites:

 

Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  • • Ga naar het product van uw keuze.
  • • Klik op de grote button 'IN WINKELWAGEN'.
  • • Klik op 'Doorgaan' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Bestellen' om te betalen. Vervolgens 'GA DOOR NAAR AFREKENEN'.
  • • Vul uw gegevens in en doorloop de stappen: Bezorgadres, Bezorgen, Betaalmethode, 'BESTELLING AFREKENEN'.
  • • Vul uw bedrijfsnaam en het BTW-nummer in. (Vul het s.v.p. in zonder landcode en zonder punten. Als uw BTW-nummer BE0999999999 is dan voert u 0999999999 in.)
  • • U ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.

 

Kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?
Natuurlijk! Stuur ons een e-mail via sales@partsfrog.nl.

De bestelling wordt door Partsfrog verwerkt als de e-mail alle volgende informatie bevat:

  • • Product (Dell P/N) en hoeveelheid
  • • Contactnaam
  • • Contact e-mail
  • • Bedrijfsnaam en het BTW-nummer van uw onderneming
  • • Factuuradres / Verzendadres
  • • Betaalwijze - hoe u wilt betalen

Wanneer we een bestelling ontvangen, controleren we of alle gegevens correct zijn en nemen we rechtstreeks contact met u op met vragen of bevestigen we de bestelling eenvoudig via e-mail.

 

Bulkbestellingen
Heeft u éénmalig een grote hoeveelheid nodig van één of meerdere producten? Dan is een bulkbestelling precies wat u zoekt! Als u een bulkbestelling wilt plaatsen, neem dan contact met ons op voor de laatste bulkprijzen en aanbiedingen.

 

Zijn alle prijzen inclusief btw?
Ja. Alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw.

 

0% BTW tarief voor bedrijven binnen de EU
Bedrijven die in de EU zijn gevestigd met een geldig BTW-nummer kunnen onze producten exclusief btw bestellen. Vul hiervoor uw BTW-nummer in op de afrekenpagina. Bij een geldig BTW-nummer wordt het bedrag automatisch aangepast.

Gelieve er rekening mee te houden dat eventuele alfabetische tekens in het BTW-nummer in hoofdletters moeten worden ingegeven. Spaties en punten tussen reeksen cijfers moeten worden genegeerd, d.w.z. dat het nummer in een ononderbroken reeks van tekens zonder spaties of punten moet worden ingevoerd. Als uw BTW-nummer BE0999999999 is dan voert u 0999999999 in.

Uw btw-nummer wordt automatisch door de Europese Commissie geverifieerd via het VIES systeem.

 

Mijn Europees btw-nummer is niet gevalideerd, wat kan ik doen?
Het kan soms gebeuren dat het niet wordt herkend. In de meeste gevallen komt dit omdat het btw-nummer en de bedrijfsnaam die u hebt ingevoerd niet overeenkomen met die in de EU-databases. De bedrijfsnaam spelling of lettergrootte kan soms iets anders zijn dan de uwe.

Dit probleem kan meestal worden opgelost door het volgende te doen:

  • • Open de webpagina van de VIES btw-validatiedienst,
  • • Selecteer uw land en voer uw btw-nummer in het relevante veld in,
  • • Klik op 'Verificatie',
  • • De service retourneert een bedrijfsnaam die is gekoppeld aan uw btw-nummer. Kopieer de EU-bedrijfsnaam die door de validatiedienst is geretourneerd,
  • • Ga terug naar de Partsfrog-pagina en vervang uw vorige bedrijfsnaam door de naam die u zojuist hebt gekopieerd,
  • • Probeer nogmaals uw btw-nummer te valideren.

 

Is mijn product op voorraad?
Dit kunt u zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vindt u altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.

 

Is de voorraad op de website, die bij het artikel staat vermeld, actueel?
Ja. De voorraad van onze webshop is gekoppeld aan de voorraad van ons magazijn. Alle artikelen waar online status "Op voorraad" is, zijn daadwerkelijk beschikbaar. In heel incidentele gevallen wordt er zowel in de webshop als offline tegelijkertijd een bepaald artikel verkocht en kan het voorkomen dat het artikel niet meer leverbaar is. Dit komt echter zeer zelden voor.

 

Wordt mijn bestelling gratis thuisbezorgd?
Partsfrog bezorgt alle bestellingen gratis thuis in heel Nederland en België. Als u een bestelling op een werkdag vóór 13.00 uur plaatst, dan heeft u dit pakket in bijna alle gevallen de volgende (werk)dag in huis. In een enkel geval duurt het twee werkdagen.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen, hoe doe ik dat?
Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, passen we de bestelling natuurlijk aan. Maar we verwerken bij Partsfrog alle bestellingen zo snel mogelijk, waardoor er een grote kans is dat wij uw bestelling niet meer kunnen annuleren of wijzigen.

Wilt u een nog niet-betaalde bestelling annuleren? Stuur een e-mail naar sales@partsfrog.nl. Vermeld in de mail duidelijk uw naam, adres, besteldatum en welk product u wilt annuleren.

 

Is bestellen bij Partsfrog veilig?
Bestellen via Partsfrog is volkomen veilig. Wij maken gebruik van een SSL Extended Validation verbinding (EV). Het EV-SSL-certificaat is de hoogste vorm van SSL-beveiliging. Zo’n certificaat koppelt de naam de naam van een domein, server of host aan de identiteit en locatie van een bedrijf. Het certificaat garandeert dus dat u verbinding maakt met Partsfrog én beveiligt de verbinding.

 

Er gaat iets mis tijdens mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?
Als er tijdens uw bestelling iets mis gaat en u weet zelf geen oplossing, twijfel dan niet en neem contact met ons op. Bijvoorbeeld door een e-mail te sturen naar sales@partsfrog.nl. Wij helpen u graag verder.